وفدارباش ای بـــــــــــــی وفا..........
((ازیــــــــــ اد رفـــــــــ تـــــــــ ه))
یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : amir325

بی وفا جای تو هنوز در قلبم است !


کجایی که ببینی دلم در انتظار دیدن تو است ؟
بی وفا قلبم تا ابد برای تو است ، عشقم تا آخرش به نام تو است !


کجایی که ببینی دلم برای تو پر پر میزند!


کجا رفتی ؟ هنوز در حال سوختنم ، کجایی که ببینی میخواهم برای تو بمیرم !


راستی معنای وفا را یاد گرفتی یا هنوز مثل گذشته میخواهی قلبم را بشکنی!


حالا که آمدی با ما مهربان باش ، به من آرامش بده ، با ما وفادار باش !


آن لحظه که آمدی انتظار این را نداشتی که ببینی هنوز به پای تو نشسته ام ، هنوز با
خاطرات تو زندگی میکنم ، هنوز دلم به چشمهای زیبای تو خوش است ، که به آن نگاه
کنم ، بگویم فدای تو عزیزم ، دوستت دارم ای بهترینم !


نه فکر نکنم که باور کرده باشی هنوز تو را سرپناه لحظه های بی کسی میدانم !


از آن لحظه که تو رفتی ، تا این لحظه که آمدی آرام نبودم ، راستش را بخواهی در کوچه
باغهای زندگی در جستجوی تو بودم ، هیچگاه خسته نشدم از اینکه آنقدر گشتم و
گشتم و تو را ندیدم !


تو ای بی وفا کجا بودی ؟ نه نمیخواهم باور کنم که در آغوش کسی دیگر بودی
!


بگذار آنچه که در دلم است حقیقت داشته باش ، تو یک جای خوب بودی ، تو نیز در انتظار
بازگشتی دوباره بودی !


بی وفا کجا بودی که ببینی هر گاه دلم میگرفت به آنجا میرفتم که همیشه با هم قرار
میگذاشتیم ، آنجا مینشستم ، یک گل از شاخه میچیدم و جای تو میگذاشتم و با آن گل
درد دل میکردم ، میگفتم گل من ، عزیز دل من ، میفهمی که چقدر دوستت دارم ؟هر که
از آنجا رد میشد به من نمی گفت عاشقم ، میگفت این بیچاره دیوانه است!


بی وفا به خاطر تو همه به من گفتند دیوانه ام ، اما هیچکس نفهمید که من دیوانه تو
هستم!


حالا که آمدی اول از همه وفاداری را برایم معنا کن زیرا من دیگر طاقت بی وفایی را
ندارم!



&p_id=1717" target="_blank">http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-18.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-13.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-19.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-11.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-8.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-6.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

گل عشق توهستم شبنمم باش دلم دنیای زخمه مرحمم باش زدرد بی کسی قلبم شکسته,توشهربی کسی هاهمدمم باش سلام من امیرم ودوست دارم برای دل تنگ خودم وسلیقه های شمامطالبی روبنویسم پس برای بهتروزیباترشدن کلبه فقیرانه من حتمانظربدین .................لطفابه بقیه صفحات وبم برین درپایین صفحه میتونین اینکاروبکنین
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان love و آدرس love325.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 985
بازدید کل : 71921
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



سلام به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین حتمانظربدین ......پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهند /معرفت درگرانیست به هرکس ندهند

خدمات وبلاگ نویسان جوان